UPDATE !


Dålig updatering här, jag vet Natta. Så tack för pushningen vännen !
Förra gången var nästan en vecka sedan. . Så vart ska jag börja ?!
Vi gör såhär, en punktlista över de förlorade bloggdagarna:

- Lördagen, ja då var det fest ! Väldigt rolig sådan ! Simon var fortfarande
hos oss och vi drog på storfest i en jättelägenhet ! Bilderna nedan får visa
hur roligt vi verkligen hade de den natten i Oslo som avslutades med en fin
pytt i panna dränkt i smör. . MUMS !

- Söndagen var. . lugn. Jag mådde toppen men grabbarna sov lääänge.
Simon stannade hos oss ännu en dag och vi traska iväg på söndagsmarknaden
med Nicke och Linda. Söndagar är mysiga här !

- Måndagen - tillbaka till verkligheten ! Simon for hem, Mattis gick till sitt jobb och
jag till mitt. Seeg måndag, en typisk. . ja, måndag ! Efter jobbet hjälpte darling Nicke
att flytta och jag och linda hade tjejsnack som aldrig förr !

- Tisdagen rullade på. Rätt segt, jag har aldrig gillat tisdagar. Så. . intetsägande ?
Jaja. Det blev en supermysig kväll iaf med darling och MASSA VÄNNER första säsongen !

- Onsdagen. . Ja, det var igår ja. Wikan är i stan !! Detta firades med att ett helt gäng
svenskar, norskar och australienare drog till favoritpuben och drack myche billig öl och
hade myche roligt !!

- Torsdagen. . Precis här, precis nu ! Haft den bästa arbetsdagen nånsin ! GLAD TJEJ !
Börjat tre totalknäppa killar på vårt jobb, tror det kan bli lyckat, haha ! Och idag var jag
tjejen som fick lära upp. . JACKPOT !

Snart ska jag träffa Anna, Linda, Wikan, Sofia och CO för en öl innan jag ska hem och packa
lilla resväskan. För imorgon bär det av ! Mot Sverige, mot Norrköping, mot släkten !!

 


Kommentarer
Postat av: natta

tack hjärtat, TACK! äntligen vet jag vad du har för dig:) och tack för bildbomben, alltid lika roligt. och ALLTID lika snygg och fräsch. mums! Fårse om vi kommer iväg något till er, ska nämligen boka resa ihelgen. hittat en för 4300 :D



LOVE DARLING!

2009-09-03 @ 20:48:07
URL: http://nathaliemagnusson.blogg.se/
Postat av: fanny

meeera uppdate lottis, helst varje dag!

Love alla dina fina bilder på allagobitar i grannlandet! Pussa lindis ifrån mig!!

2009-09-07 @ 14:59:34
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: maddo

haha trodde, först du pussa jonny på sista bilden haha! men kul med så mkt bilder gumman!

2009-09-11 @ 17:44:45
URL: http://maddonielsen.blogg.se/
Postat av: J.

Hahahaha, jag trodde precis som Maddo att det var mig du pussade, fick fan en klump i magen, "shit, vad fan hände egentligen?". Herregudminskapare!

2009-09-18 @ 12:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0