TGIF !


THANK GOD IT´S FRIDAY !


Idag är det som upplagt för mys för mig och darling. Vi ska laga supergod
tacos och bara kosa oss ! Linda och Nicke ska på spelning senare ikväll, får
se hur det blir för oss. Kanske kanske. .

Maten kom inte när den skulle idag på vår lunch, så the big boss bjuppa på
8 superstora pizzor från Dolly Dimples - VI BLEV MER ÄN MÄTTA PÅ Tele2 !!

Haha, nu håller Mattis på att demonstrera några ansiktskrämer för män han
köpte idag från Jean Paul. . Någon ska man ha när man duschar, någon efteråt. .
Oh lord, jag har enbart min body lotion från H&M ja. .

"Friday is the day of the week falling between thursday and saturday.
In most countries with a five-day work week, Friday is the last workday
before the weekend and is, therefore, viewed as a cause for celebration
or relief (leading to the phrase "TGIF", for "Thank God It's Friday").
In recent years, in some offices, employees are allowed to wear less
formal attire on Fridays, known as Casual Friday or Dress-Down Friday."



 

 


Kommentarer
Postat av: Carro (hockey)

åhhh Lotta!! Vad fin du var i håret! Puss

2009-09-11 @ 20:40:44
Postat av: Lotta

tack hockey ! :D

hade lite egen salong igår, donade lite på egen hand så att säga.. ;)



tänkte mejla dig om framgångarna på mitt jobb, det är min referens mer än värd ! :)

2009-09-11 @ 23:12:55
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Milla

SNYGGING!!!! ÄLskar frillan, och tischan och DIG!!!! MISS YOU HONEY!

2009-09-11 @ 23:30:45
URL: http://elkade.blogg.se/
Postat av: fanny

wow wow you are beautifuuul!

2009-09-13 @ 21:09:52
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0