Rise and shine. .

. . Ja, här på Iduns var vi klarvakna strax efter klockan åtta imorse.
PÅ EN LÖRDAG !

Av darlings arbetstelefon. .
Förlorade ström på ett köpcentrum
på Karl Johan. . Mattias har ryckt in på jour. .



Själv ligger jag i sängen under täcket, sörplar kaffe och redigerar lite
bilder från igår. Frågade Mattias om jag skulle följa med på en liten
promenad till Karl Johan. Blev ändå lite lättad när han svarade nej. .

Men morgonpigg som jag är tycker jag att detta är lite mysigt. Ligga
vaken i sängen och dona, när det är alldeles tyst utanför våra fönster.
Det är nämligen inte ofta det är så tyst i Oslo annars. .

Gårdagskvällen var så himla mysig med tacos, youtube, lite vin och öl,
nedladdat Idol, massa prat, mys och tända ljus. . Helt perfekt fredagskväll !



Kommentarer
Postat av: fanny

ibland är det bra att ha små fötter, visst? hihi :)

fin fina stövlar lottis!

2009-09-13 @ 21:08:04
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0