jag lever !



Oj, sicken dålig update - igen. .


Men har ju varit på resande fot i Sverige över helgen !
Närmare bestämt till Norrköööping och släktpartajj ! SUPERMYSIGT !
Vi gjorde bl.a. Kolmården, livade runt på massa exlusiva restauranger,
spöade varandra i biljard, bodde på supermysigt hotell och shoppade !
Bilder kommer, närbilder på lejon bl.a. . moha !

Veckan har bara rusat iväg. Som vanligt.
När jag kom hem i söndags så stod det två överrasningar på soffbordet
från världens underbaraste kille. Två DVD-boxar med Desperate Housewives
avsnitt - NU BLIR DET DH-HÖST FÖR HELA SLANTEN !!

Nu ska jag laga middag till darling, sen ska vi iväg till grannarna för fotbolls-
och Idolkväll plus en öl eller två ! KOOOOSELIGT !!

Bättre ska jag bli på bloggfronten, absolut.
Och ni kan väl bjuppa på en kommentar någongång iaf ? DEAL ?! :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Nääämen vad söt han är Mattias! SÖTA RARA! :)



Åh vad mysigt med fotbollskväll med grannarna! Själv sitter man här u halvmörkret och tittar helt alena, Simon sover ju som sagt, och Tomas är i Uppsala och hämtar bilen. Lite ensamt faktiskt... snyft. Kanske ska knäppa en kall öl jag med? ;)

Men vad sysslar Sverige med??!! De ska ju dominera matchen, och nu får Malta en massa lägen!! SKIT!



Ja, folket är för snåla på kommentarer! Fy skäms! MEN VI, vi kommenterar vi ;)



PUSS HJÄRTAT!



2009-09-09 @ 19:03:49
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: fanny

snygging:)



vilken underbar karl du har!!



pussis

2009-09-09 @ 20:59:36
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: lotta

TACK tjejer för fina kommentarer !! :)



Och ja, vad höll Sverige på med ? Vann pga av Maltas självmål.. FLOPP ! Men dom vann ju iaf. . ;)



Och ja, han är underbarast ! :)

2009-09-09 @ 22:25:30
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0