Fredag och klirr !



Fredag och klirr i norska kassan ! Det tackar vi för !
Synd bara att exakt allt (+ lite mer dåråå) kommer gå till depositionen. . .
Meen, man får se det som ett sparkonto och att man blir jäkligt rik när vi flyttar
härifrån iaf! TUR att man varit fröken spara ett tag nu (det är sant !!) !

Vart kvällen bär av vet ingen. . iaf inte jag. Mattis kanske kommer hem med feta
planer ! "Oscar, Stoffe och Einar undrade vad vi skulle göra ikväll älskling. . ."
Så vem vet, kanske lite festplaner på G från min kära sambo. Inte mig emot då min
granne och arbetskompis precis kom och leverade en flaska vitt vin direkt från
Vinmonopolet - for free ! Vi hade varit duktiga på joppet förra veckan ! TACK !

Sitter och lyssnar på Spoon - The underdog. En sköning, lyssna på den !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0