Tillökningar, gym-gudar & skitväder. .


TILLÖKNING NR 1

Familjen på Iduns har fått tillökning, från två till tre.
Pelle har flyttat in och nu är vi tre som delar på allt i lyan.
Jag som älskar kollektivliv och folk runt omkring mig klagar inte !

TIDEN RULLAR MOT HEMKOMST
Imorgon är det fredag och det är sååå skönt !!
Ytterligare en arbetsvecka har nu gått och det är idag prick 1 månad
kvar till hemkomst för min del. 19de december rullar jag in och jag
ska få äta mammas mat i flera fleeera dagar !!

TILLÖKNING NR 2
Vi har även fått tillökning på vår nyårsresa till London !!
Sara och Anna har nu också bokat flyg och det finns inga ord för hur
mycket jag längtar efter att få fira in 2010 (oh lord!) tillsammans
med världens bästa brudar i London !!

HAPPY FRIDAY !
Imorgon blir det Idolkväll här som vanligt. Jag älskar våra koseliga
fredagsrutiner med Idol som huvudakt ! Imorgon ska även jag, Linda
och Hanna ladda upp för lite spexiga drinkar och kanske vankas det utgång !

MITT LIV SOM GYM-GUD. .
Vi har ju även börjat våra nya liv, vi har skaffat GYMKORT !
Jag, Anna, Linda och Johanna gymmar som gudar var och varannan dag !

VÄDERGUDARNA. .
Vädret här SUGER ! Som på många andra ställen. Det regnar, det regnar
och det. . regnar !! Ibland bara längtar man till andra sidan jordklotet. .
Men det är inget som säger att det är omöjligt, man har ju en liten plan B
där i bakhuvudet. .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0