Volbeat och jag

Fångat mitt förnuft. Blev inge häng med brudarna idag. Hoppas på morgondagen.
Ligger på soffan med datorn i knäet och försöker underhålla mig så gott det går med
utbudet i internetvärlden. Vet inte hur många bloggar jag plöjt igenom, hur mycket jag
klickat mig fram och tillbaka på Facebook. Jag vet faktiskt inte vad jag tycker om FB ?
Det är super när man är ute i vida världen och träffar folk man vill hålla kontakten med,
men annars ? Ja, en del roliga bilder finns ju att kolla på. . Och en del mindre roliga. .
Well.

Lyssnar på Volbeat och längtar som aldrig förr till Peace & Love - kommer bli GÖTT !
Härligt stort gäng som ska bilda camp, kommer nog inte bli mycket sömn. . Men sova
kan man göra när man blir gammal. Sant. Jag ska slå personligt rekord i år tänkte jag
och ta med mig så lite som möjligt i festivalryggsäcken. Åtta eller nio festivaler senare
har man lärt sig ett och annat. Less is more. Festivallivet är grymt !

Roskilde -08. Vilket grymt år. Min Londontjej Carro och jag.


Kommentarer
Postat av: Pernilla- fånga dennadag!

Kan tænka mig att det var stressigt, jag fixade ihop lite hær nu på jobbet faktiskt.. Kan ju inte gøra det før avancerat eftersom man som sagt bara skulle ha 30 min på sig egentligen:) Så nu skickar jag in, skulle vara inne føre den 2a juni. Det ær ju så jækla kul med sånt hær. Tænk att få hålla på dagarna i ænda haha. tack. spænnande spænnande.. Kram!

2009-05-27 @ 14:46:16
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0