trött tjej här

Nu ska här sovas. Har kollat på champions league finalen med pappa.
Vågade inte ringa darling efteråt. . Men han ringde. . Var ej munter. . Killar. .
Imorgon kommer han hem iaf, jag längtar. Han har planerat fiskekväll, jag
är på. Sånt är mysigt !

Har även varit på Citygross - igen ! Denna gång med pappa. Jisses vad folk !
Hur mycket äter Gävleborna egentligen ? Myche myche tydligvis. .

Nu ska jag sova bort den sista lilla förkylningen. Tror min hetsätning av kiwi
har gett resultat - yes man !

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tomas var inte heller så munter när han kom hem igår efter att ha varit o sett finalen.. hehe.



Hoppas du är bättre idag älskade!! PUSS PUSS

2009-05-28 @ 09:43:51
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: Caroline

Japp, den kom i morse, helt utan förvarning! Men det ska jag nog vara tacksam för, mensvärk är inget jag saknat heller :P



Vad skönt då! Att du är på bättringsvägen alltså, inte hostar snor, lät inge myigt.



Jaaa, jävla skitväder! Skulle behöva lite sol nu för att jämna till brännan, hehe. Men den kommer till helgen som sagt!



Idag kommer Andrea och kanske Diddi och hälsar på. Vi ska laga lunch och jag ska baka lite :) Mys. Vad ska Lottis göra idag då??



PUSSS

2009-05-28 @ 10:20:54
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0