TACK TACK TACK TACK TACK !!

Gud så mysigt och kul det är att fylla år trots allt !
Inte för alla presenter man får och kalas och sånt.
Utan för ALLA GOBITAR som skriver, kommer fram,
ringer, kramar om osv och säger GRATTIS ! Det värmer !

Min Facebook är nedklottrad med grattis-meddelanden,
man kanske inte behöver sakna sin mobil så mycket... ?

Iaf, det jag ville säga är: TUSEN TACK ALLIHOPA FÖR
ERA GULLIGA ORD - NI ÄR BÄST ! Ni har gjort min dag !!

Sen är jag långhårig nu också - me like !
Och proppmätt på lyxlunchen Johanna bjöd på - TUSEN TACK ! :D

Kommentarer
Postat av: Milla

Hoppas dagen var den bästa hjärtat!! Imorgon ses vi. Lunchtime at my place! Fiiint! Sov gott birthdaychild

2009-05-14 @ 21:59:08
URL: http://elkade.blogg.se/
Postat av: natta

baby! myyys med dig.. nu ska vi ut och skaka rumpa på goya! :) triiiiivs med dig.

2009-05-17 @ 00:29:31
URL: http://nathaliemagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0