Sommar i stan

Vem är sämst på att blogga ? Jo, jag ! Herregud vilken kass uppdatering.

Men gudars vilket underbart väder ! HEJ SOMMAREN, HEJ !
Vart avnjuter man bäst en sallad från Waynes ? Jo, utomhus i Boulongern !
Mys med majjsen i gräset. Synd bara på mitt val av kläder: tighta svarta
sturörsjeans. . . . say no more.

Skjutsa darling till stan 04.30 imorse igen. Måndagmornar är lika med tidiga
mornar för vår del. Jag är nog knäpp för jag tycker det är mysigt sådär på morgonkvisten.
Inte direkt när klockan ringer 04.15 men när man vaknat till lite. Morgonstund. .

Nu har jag hjälpt pappsen med iläggning av båten i sjön. Det tog sin lilla tid så nu sitter
jag här i Älvkarleby och är sjukt hungrig. Funderar på att lura med far på en kvällsdrive-in
på MAX. . hoho.

Ska snarast lämna in mitt infekterade minneskort till kameran på lagning. Detta håller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0