Sol i sinne. .

. . brun i boulongern !

Vilken heldag med folket ! Och solen ! Och Waynessalladen !

Dammade av den gigantiska orange- och blommönstrade filten imorse.
Tog mitt (förskylda) pick och pack och gav mig ner mot stan. Sen har vi hängt
hela dagen lång. I solen. Och myst. Och svettats - men ej klagat ! Vilket gäng !

Fortsatte hänget hemma hos Milla. Matlagning, snack och of course: DH !!
Och så fick jag present också, i efterskott. Asläcker smyckhängare som kommer
att passa perfa nu när vi flyttar tillbaka till lägenheten ! Lovely !

Dock ska man inte steka i solen med snuva och halsont. . aja baja som jag inte
blev bättre av det. . . .

Kommentarer
Postat av: Pernilla- fånga dennadag!

Hej!! Nu måste jag bara få fråga, hur var Leksand=)? Var ju inne hær och kikade varje dag haha. Jag var på intervju i gbg igår... De skulle ha 90 st på intervju, alltså ganska många. 300 hade tydligen søkt, læt som de var rekord typ... Så nu var det bara att vænta igen...

Ha det så bra!!

Kram Pernilla

2009-05-27 @ 08:15:39
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Pernilla- fånga dennadag!

Haha ingen fara, vet hur det ær, det ær ju bara ett friskhetstecken att man har vettigare saker før sig æn att blogga ;) Sjælv ær det mitt jobb ? haha. Gosh, så många i leksand med!!! Fy vad segt. Jag vill verkligen plugga i år och tænker lite att varfør skulle jag komma in næsta år om inte iår liksom? Men som sagt, de ær många duktiga personer som søker, men det ær VI med! Ska skicka in den dær halva a4:an till Leksand nu tænkte jag. Sen ær de telefonintervju som gæller...Hærligt att du fick ett gott intryck iaf, det fick jag också, minst sagt i Gbg! Kraam!

2009-05-27 @ 10:23:43
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0