kvällsdravvel. .

Men HUR bra var inte kvällens bidrag i Eurovision ? Say what ?!
Det  där var ironi, på hög nivå. Jisses. Vilka bidrag. BUUU !!
Hade aldrig hört Sveriges bidrag förr faktiskt. Fråga mig inte hur man
kan undgå en Melodifestivalplåga ?! Skyller nog på utlandsvistelser. .
Men vilken röst kvinnan har, oj oj oj . . Hejjar på henne nu ja !

Imorgon blir det walk n talk med Annis, förmodligen destination
Erikshjälpen. Billigt är bra, återvinning is the shit these days !

Pratat med darling. Han har pysslat med mina presenter idag.
Spännande ! Längtar ! Men mest av allt längtar jag efter självaste
honom. Självaste darling och hans pussar !

Kommentarer
Postat av: Pernilla- fånga dennadag!

Hej Lotta! Hittade till din blogg via en søkning. Ser ut som om vi søkt till samma utbildningar i høst...Den hær væntetiden ær ju bara så jobbig. Fick också inbjudan till Leksand, men kan inte ta mig dit den helgen som kommer eftersom jag bor i Oslo och det blir så SVÅRT just denna. Tråkigt, så jag hoppas du berættar lite om hur det var hær på bloggen sen=) Ha det bra och lycka till! Kram Pernilla

2009-05-13 @ 09:02:42
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0