Ja må han leva, ja må han leva. .

Klockan 05.00 imorse:
Pappa:
"Ja må han leva, ja må haaan leva. ."
Jag: "Pappa, ja må HON leva ska du sjunga !"
Pappa: "Ja gumman, ja skulle bara skojja lite. . "

Så varför denna tidiga tid ? Ja, det började redan tidigare. .
Darling kom hem på blixtvisit igår kväll, helt oväntat men mycket glad blev jag.
Fick vakna upp med min älskling vid min sida på min födelsedag - mysigt !!
04.10 ringde klockan. . 04.15 kom första presenten. . 04.30 rullade bilen mot
stan och där kom nästa present ! LYCKLIG TJEJ !
Assnygga Frank Dandy trosor och biljett till SONISPHERE-festivalen i Hultsfred !!
Min baby kan han - verkligen ! Vi ska ut på äventyr i sommar, som vi ska !

Så ja, det var när jag blev avsläppt hos pappa som sången kom in i bilden. .

Inte myche sömn inatt alls, herrejisses, trött födelsedagsbarn. Trött men glad !
Nu ska jag snart till Johanna och dona lite. . hoho.

Och ett litet P.S.
Glömde mobilen i darlings bil. . smart tjej på morgonkvisten. . Återfås vid 18.00
om någon vill ringa och sjunga. . rätt ! ;D


Kommentarer
Postat av: Pernilla- fånga dennadag!

GRATTIS på fødelsedagen!

Længre hår står på min ønskelista med, blev dock jævligt avskræckt efter att jag gjorde det i Thailand...! Hoppas det blir fint!

Jag tyckte också det var svårt att fixa med arbetsprover efetrsom man som sagt inte visste riktigt vad dom ville ha och hur man bæst visar sina kunskaper, men kul! Har aldrig gjort något liknande tidigare så vi får væl se snart om man har någon talang =)

Førstår att du ær lite nervøs før lørdag, men det kommer førmodligen gå galant! Ska hålla tummarna før dig hærifrån Oslo.

Allt løser sig, vi sæger så tills vi vet något annat=)

Ha den bæsta dagen! Kram

2009-05-14 @ 09:43:51
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha han är rolig pappsen din :)



Jag som nyss skickade iväg ett grattis-sms till dig! Men ett stort grattis på stora dagen får jag väl säga här istället då!! :)



Hoppas du får en bra dag, och att håret blir jättefint! PUSS BABE!!

2009-05-14 @ 10:09:18
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0