i väntan på sommaren -09

Nu har vi varit på Citygross jag och Wikan. Wikan är den knäppaste människan jag
känner. Därför blev det rätt rolig inhandling. Jag köpte bigpack med kiwi, nektariner,
schampoo, tops, fyra svarta ljus och varma koppen. Bra grejjer till förkylningen !

På måndag kommer allas vår underbara Julia hem. FINALLY ! Gävle calling för henne
en månad, sen ska hon tillbaka till livet i London igen. Min Londontjej nr 2 !

Hittade massa roliga (underliga ?) bilder från förra sommaren på mig, Julia och Wikan.
Vi hade utgångspunkten från min lya och Julias hus. Avslutade det hela på Brända och
Goya. Det var en helkväll, minst sagt !

Jag och Julia


Wikan och Julia, gudarna på instrument


Jag serverar uppfriskande kaffe. .


Panpizzan. .


Wikans humor. .


Girls in Wikans cap, ett projekt han hade förra sommaren


Julia in Wikans cap


Wikan in Wikans cap


Och in på Goya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0