Det händer saker. .

Bloody, tråkiga, deppiga måndag. . Men nu är den förbi. Thank god.
Denna tisdag gick mycket bättre. Och mysig har den varit också !
Supermysig med carro och min gudson Simon ! GOPLUTTEN !

(Egentligen skulle jag ha fixat mina naglar. . Sen byttes det dag. .
Sen byttes det tid. . Och igen. . Och sen ställdes det in. . SUCK !)

Jag och Carro shoppade loss på Myrornas. SÅ NÖJD, SÅ BILLIGT !
Två stora och knallgula muggar med fat, fyra skitläckra gröna glas,
en svart vas och ett halsband - 64 kronor !! TACKAR SÅ MYCKET !!

Har planerat mina två trippar till Leksand och skolorna också.
Har nu även fått inbjudan till den andra utbildningen, jag blev GLAD !
Jag vill så gärna, så gärna !
På lördag blir det en tripp med darling och
förmodligen darlings mamma och brorsor. Skulle vara jättemysigt !
Jag ska iofs vistas på skolan med intervjuer, arbetsprover, rundvisning,
informationer, lunchbjudning osv osv osv. . Nästa onsdag blir det med Anna
och tåget, gohjärtat som så gärna följer med ! Dock ej till skolan då det ska
göras nya intervjuer, arbetsprover and  so on. . Man kommer nog vara lite nervös,
men det ska bli så kuuuul !! Nu jäklar ska jag ge järnet, jag ska ge ALLT !!

Idag har jag även namnsdag, dubbelnamnsdag till och med. Haha.
Och på torsdag smäller det. . Herregud, börjar få åldersnoja. My god. .

Han är bara helt enkel. . SÅ UNDERBAR !

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för en jättemysig dag Lottis!! Det får vi se till att göra oftare, så kanske det är du som är barnvakt nästa gång? :P

2009-05-13 @ 08:34:51
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: Caroline

Glömde ju helt bort att du hade namnsdag vännen :( GRATTIS i efterskott älskade. Pussar från oss

2009-05-13 @ 08:36:39
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0