And. . I´m back. .

Ja, hur lång tid tog det ? Haha. Men jag älskar att skriva. Dock känns
det lite mindre roligt för tillfället. Lite mindre roligt efter i måndags. .

Den där jävla volvobilen satt sina spår, verkligen ! Mörkrädd har jag alltid varit,
och så detta till råge på allt, så inatt blev det inte många timmars sömn. .
Såg bara den blåa bilens nos framför mig hela tiden. . USCH USCH USCH !
Tror knappast detta har med min blogg att göra, inte alls. Men det får ju en
att tänka efter. . Vad finns det för grymma människor ? Och varför följde han
efter mig av alla ? Vem var han ? Hur tänkte han ? Vad ville han ? FANSKAP !

Ikväll kommer darling hem iaf, han är efterlängtad min kärlek !
Är så glad över att han har fått jobb, det har även bidragit till att jag har lyft
arselet ur vagnen och tagit tag i saker.  Som till exempel:
- Slängt på ansökan till Göteborg, färdig och klar ! ÄNTLIGEN !
- Fått extrajobb ! Jajjamensan. . första dagen på lördag.
- Ringt kära FLB, iofs pratat med alla utom han jag sökte, haha.
  Men han återkommer efter alla möten. Jag vill joppa, joppa, joppa nu !

Nu kan ni väl snälla hålla tummarna för mig och mina anökningar hit och dit.
Nästa lördag drar jag upp till skolan i Leksand, mycket spännande !
Jag känner att jag verkligen valt rätt. När jag sitter här med mina Adobeprogram
och latchar fram och tillbaka. I JUST LOVE IT !

Lyssnar på A Camp. Inte så pjåkiga, inte alls. Peace&Love kommer bli GRYMT !

Kommentarer
Postat av: Caroline

Håller mina tummar för dig gumman! HÅRT!! :)



Härligt att du valde att fortsätta blogga hörru, besöker ju din sida MINST en gång om dagen :P



Men vilken läskig typ som följde efter dig!! Det var en dum en!



Hörs snart vännen!! PUSS O KRAM från oss

2009-05-07 @ 19:05:39
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: Milla

Bra där! Välkommen tillbaka hjärtat ;)

2009-05-07 @ 23:06:54
URL: http://elkade.blogg.se/
Postat av: Milla

Bra där! Välkommen tillbaka hjärtat ;)

2009-05-07 @ 23:07:02
URL: http://elkade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0