Snorklat med hajar - WOW !

Guuudars vad tiden bara rusar nu. INTE kul !
Igår lämnade Aspen och Johanna oss, nästan
1 månad med dom bara försvann !! JISSES !

Nu är Natta och Sågen här och Oscar och hans
tjej Ida som vi jobbade med i Stavanger - KUL !
Vi hade iaf en finfin och rejäl avskedsfest innan
A och J åkte. Firade ju vårt dykar cert. och som vi
firade, haha. 05.30 slocknade vi efter partajjade
runt halva öns krogar och ett fint nattbad i hotellets
pool - SKITKUL !
Dock ej lika roligt dagen efter då vi alla var lite, ja...
trötta så att säga. Låg och halvsov på ett led på
stranden, alla förrutom min darling som råkade
somna om på hotellrummet i nästan 3 tim, haha.

Kom nyss tillbaka från Shark Bay, håll i dig mamma,
har snorklat med 1 till 2 meters långa hajar !!
SÅ JÄKLA HÄFTIGT !! Och så såg vi en JÄTTEsköld-
padda ! VIlket coolt djur, snacka om en relaxad
livsstil ! Haha. Vår Dive Master Nicklas och hans tjej
som vi har blivit lite tjenis med var vår privata
guide, körde på ett led med mopparna ! LOVELY !

På torsdag lämnar vi ÄLSKADE Koh Tao och åker
tillbaka till Bangkok ! Varken jag eller darling vill
hem, trivs så himla bra här !! Men men...

Nu ska jag hem och duscha av mig allt saltvatten
och sen ska vi gå och äta BBQ - MUMS !!

Kommentarer
Postat av: Anneli

ja, jag hajar. Du verkar trivas som fina fisken:)

Här hemma börjar det bli lite vår ialla fall, men det kommer säkert bakslag. Vi har inte fått veta nåt om semestrarna än. Tänkte på det igår faktiskt. Idag har jag varit ledig, men i morgon blir det jobbet igen. Mic packning på gång. Skitkul!!!

Ta vara på sista dagarna nu. Simma lugnt. HA, där fick jag till det.....

2009-03-31 @ 14:42:21
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

åååh men lotta! hur vågade DU av alla människor? :P haha, men vad coolt! kan bara tänka mig..



håller med dig om att tiden rusar iväg! du är ju hemma snaaart!! usch, inge roligt för dig kanske.. men för mig (och simon) ;) saknar dig ju!!!



vi får ta middagen på interpool snarast tycker jag! men innan får du komma hit och hälsa på så du får träffa simon lite också!



love yooou babe!! puss puss



2009-03-31 @ 21:56:51
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: molle

SHIT, hajar?! Panik , sånt man bara ser på film ju! :D haha! Men va häftigt!



Det är brabra med mig :D skolan funkar =) lov snart!

Jaa vi måste verkligen ses! Massa att ta igen ju!

Inte umgåtts på riktigt sens vi jobba på FLB typ!



Tattoon går fint, finns nån bild uppe nu tror jag på den.. sen vi festa i helgen ,tror man ser rätt bra där, men det är endel kvar =)



åå , ha de underbart nu sista dagarna sötisar!

Ta hand om er så hörs vi när ni kommer till

Sverige och undersköna Gävle. =) hade faktiskt

10 grader här idag =)



PUSSPUSSPUSS <3

2009-03-31 @ 23:18:31
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: Anneli

ja som jag fattar det ska du jobba precis dom 6 veckorna jag är ledig, kul:(

2009-04-01 @ 15:25:05
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Milla

men jag vill att ni ska komma hem :) jag saknar dig såå! puss mitt gryn!

2009-04-01 @ 23:14:34
URL: http://elkade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0