MUMS på Phi Phi !

Long time, men alltså Phi Phi - MUMS MUMS !
Har ingen ro till att sitta inne vid en dator när
man är här. Dagarna och nätterna har bara
flygit förbi, inatt är vår femte natt och efter den
sjätte ska vi röra oss härifrån. SAD BUT TRUE !

Måste bara nämna mitt och darlings GLID med
stort G
när vi flög från Malaysia in i Thai igen !
Oj oj oj, ibland ska man bara ha tur helt enkelt !
Flygresorna gick prima, båda två. (OK, lite hand-
svett..), bussresan från flygplatsen i Krabi, bytte
sedan till flak bakpå en bil (!!) då vi var en anings
försenade till vår båt som skulle ta oss till Phi Phi..
Varför är man flygrädd frågar jag mig än en gång ?!
Vi överlevde och två sekunder efter vi sprungit på
båten så avgick den.. FLYT !
Firade med en varsin iskall Chang, koppnudlar och
vatten ! Vi gjorde det bra den där dagen ! :)

Vi kom till och med före Aspen och Johanna och gick
och fixade boende, som är toppen !
TRE kuddar till och med - WOW !!
Kent och Kicki: det är Phi Phi Princess, det mindre av
dom två ! Vi ÄLSKAR poolen deras ! :D


Ja säg vad vi inte har gjort sen vi kom hit ?!
Vi har partajjat, shoppat BIG TIMES (jag och Johanna),
varit uppe nätterna igenom för... ja, fotboll of course !,
hyrt DVD och kollat film (en och annan somna dock..),
varit till Long Beach, hängt massa med Malin och Sofie
som vi åter träffat - skitkul !!
Och imorgon blir det heldag fisketur från morgon till
kväll. Jag hoppas på att fånga en blåsfisk ! ASBALLT !

Ikväll blir det avskedsmiddag med Malin och Sofie som
åker imorgon bitti. Och ja, en och annan fotbollsmatch
då... Manchester United möter ju Liverpool herregud !

PHI PHI ÄR BÄST !

Och nej, min kamera strular fortfarande. Men jag snodde
en bild Emelie lagt på på sin Facebook så ni får se att
vi lever och mår bra (och är bruna...) !


Malin, Emelie, Mattias, jag, Johanna, Aspen, ingen-aning, Putte och ja, en glad tjej..









 


Kommentarer
Postat av: Kent

Vilken härlig bild!! Vilket härligt GLID!!

Vilken fantastic Four!!

Kul att ni hittade "vårat" gamla place, cool pool eller hur!!

Lycka till med fisket, men pojkarna tar givetvis hem segern.

Kramar till alla i F4. Paps2

2009-03-14 @ 19:24:27
Postat av: Mamman nr 2

Hej lilla familjen!

Åh va kul med lite uppdatering, miss you all!! Kul att se att ni hittat till "vårt" hotell. Love it!

Här är allt som vanligt igen. Brännan borta, jobbar, hem, laga mat, osv.

På onsd flyttar Pelle och Adam till Norge, Ålesund och rensar fisk. Pelle hade avskedsfest igår, Simon, Jesper och Anna var där. Kan inte förstå varför inte vi var bjudna???

Kramar till Er alla, nu är det inte långt kvar tills vi får "rå om Er". /Kicki

2009-03-14 @ 19:28:21
Postat av: Caroline

Heeeeeej bästaste bästisen och gudisen!!



Jag börjar få Lottafeber här hemma, saknar dig så otroligt mycket vännen!



Men fan va härligt det låter som ni har!! Skönt att höra att ni hade sånt gliiid ;) Och du är självklart förlåten för den vaga uppdateringen, vem vill sitta vid en dator när man är i paradiset liksom?! :P



Allt ät bara bra med oss, lever i ett kaos för tillfället, flyttkartonger och stök överallt, men annars är allt prima ballerina :D



Tomas har fått hoppa in och jobba lite extra, men det är dåligt med jobb annars.. men jag känner på mig att det kommer lösa sig snart.



Ha det nu så jättebra gumman!! Tänker på dig massor ska du veta! Massa kramar och kärlek från oss!!



Ge Mattias en dunk i ryggen. (vi såg också matchen)



2009-03-16 @ 12:23:44
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha. Nu jävlar va johanna lik mamma och mig! :) Hoppas ni har det kanon. Hälsa syster Johanna från mig! Kram Emelie

2009-03-22 @ 23:12:37
URL: http://emwestberg.blogg.se/
Postat av: Jonna

Kan halla med dig om att phi phi ar FETT!

Tack for tipset om Phiphi Princess, bor dar nu och det var jattebra! Kul o traffa dig Lotta! Ha det bra nu dom sista dagarna! kraaaam

2009-03-24 @ 08:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0