kvällsfika i Asien..

En Hot Cup noodles med Curry Flavour sitter fint
i magen såhär 21.10 på kvällen.

Sitter fortfarande och kollar konton/mejlar/bloggar/
resedagboksskriver/skriver ut biljetter/"Facebookar"
osv osv.. Mysigt när det småregnar lite utanför fönstret
och man sitter här i sina stora thaibrallor och blommig
klänning, lite lätt trött efter dagens heta sol och ett snäpp
brunare än igår.

Skulle checka in oss över internet så det skulle underlätta
lite inför morgondagens flygning, men icke sa nicke.
Då stod det att jag skulle få betala för mitt bagage... IGEN !
Men haaaaallå, jag har pejjat för det ! Så då struntade vi i
det, bara massa strul med internetincheckningen..

Följetongen med min kamera/mina bilder fortsätter. SUCK !
Nu misstänker vi virus.... JA MEN MAN TACKAR !
Tur att darling är en hejjare på teknik, det här ska ordnas,
bilderna ska räddas, på ett eller annat sätt !

Nu tror jag vi ger upp "internettandet" snart, längtar efter min
bok som ligger uppe i sängen.
Kicki, det är den boken jag fick av dig: Vi som hade alla rätt !
Den är skitbra, jag är beroende ! :D

I Sverige är det mitt på dagen. Och måndag på det.
Jag är inte avis, inte alls. Faktiskt.
Jag njuter, vi njuter. Times like these... UNDERBART !


Kommentarer
Postat av: Carro

Heej gullis!!

Vad sugen jag blev på nudlar nu då!

Åh man tackar, såg jag så smal ut? Har kanske gått ner ett par kilo till, men än är det några kvar. Men det går..sakta med säkert ;)

Ja han är ju så "med" nu lilla Simon, så det blir bara roligare och roligare. Och självklart vill han ha ett man u kit!! Då vet jag en pappa som skulle bli väldigt glad ;) och Simon också såklart !

Åh jag måste få se massa bilder sen när ni kommer hem! Låter iaf underbart!!

Pusss på dej vännen!!

2009-03-09 @ 17:45:15
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: Anneli



Här händer inte mycket, i morgon ska det bli mera snö säger dom. På jobbet är det mest MÖTEN som gäller och att dokumentera ALLT verkar det som. Emelie ocg Tommy flyger från Sweden i morgon you know. Brynär ligger under med 2-0 i tredje matchen. Sopor. Förlorar dom idag har dom 3 raka förluster.

Har ingen aning om när vi får veta vår semester, snart hoppas jag. You will be the first to know. Kramar BARA från mig till er båda, fast som vanligt mest till Lotta, sorry Mr M.....



2009-03-09 @ 20:17:42
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Kent

Måndag i snöblask och takras. En fördel med måndagar är att det just då är som allra längst till nästa jäv.. måndag. "paps #2"

2009-03-10 @ 05:38:08
Postat av: murra

jag hoppas att ni hann med flygen/båten!!



här kommer en cheerfull update, brought to you from pacific palisades, LA, CA, US:



jag sitter också här i thaibrallor, men det är inte alls lika exotich. jag är officielt i rematch, alltså två veckors uppsägningstid/tid att hitta en ny familj. och jag scratchade bilen fett idag, hallå 500 bucks åt skogen. men solen skiner och det är vår i LA! (inte just nu för det är läggdax). hur ska jag kunna lämna LA? var ska jag slå mig till ro? kommer jag hitta en ny familj? var i detta enorma land kommer jag hamna? eller ska jag skita i hela aupairgrejen och dra? jag behöver någon som tar alla beslut åt mig. jag vill krama dig!

2009-03-10 @ 06:10:44
Postat av: natta

underbart med phiphi!! snart är det äntligen våran tur att avnjuta några öl i solen, LYX! vad har ni för planer efter phi phi då? :)

2009-03-12 @ 14:09:41
URL: http://nathaliemagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0