Koh Phangan - Koh Samui - Koh Tao

Ja, här går det unnan !
Eller så är det bara att jag är rätt dålig på att uppdatera
emellanåt så det hinner hända en hel del.
T.ex. att mina älskade bilder är räddade !!
TACK TILL MIN ÄLSKADE DARLING !

Sist var vi på Koh Phangan, nu befinner vi oss på Koh Samui
och har gjort det några dagar. Sist jag och darling var här fick
vi inte bästa intrycket, bl.a. för att Mattias väska försvann och
att vi bodde granne med en byggarbetsplats.
Men skam den som ger sig, vi åkte hit med öppet sinne och nu
tycker vi båda att Koh Samui är TOP NOTCH ! Aspen och Johanna
med ! Och vi bor på LYXIGASTE hotellet för endast 1000 bath per
natt - KAP !! Hittade det på latestays.com som är grymt !

Här har vi hunnit med både thaiboxning (har någon slags hat-
kärlek till den sporten) och en heldags fiske !
Några dagar på stranden, lite shopping och ett och annat
Mc Donalds besök (!) har vi även fått till !

Ikväll ska vi ut och shoppa det sista för imorgon lämnar vi Samui
för Koh Tao, den ön jag och Mattias åkte först till och blev totalt
förälskade i ! Jag och Johanna ska även få lösa ett korsord som
grabbarna har knåpat med hela dagen, ska bli mycket intressant !
Haha !

Ska försöka med lite bilder nu, wish me luck !

Jo just ja !
Kent, Kicki, Simon, Jepser, Pelle, Jocke och Bäckis:

Vi träffade Lek igen på Phi Phi, hon blev överlycklig !!
Vi visade henne bilder från bröllopet och så åt vi såklart
Hot Pan - SMASKENS ! Hon pratade väldigt mycket om
dig Kicki, tror hon gillar dig mycket ! :D

PUSS PUSS !

Kommentarer
Postat av: Jesper

vem är jepser? :S

2009-03-23 @ 21:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0