it´s a beautiful day !

Hej då käraste Phi Phi och hej, igen, Koh Phangan !

Efter 11 (!!) timmars resa från Phi Phi anlände vi
ÄNTLIGEN till piren på Koh Phangan. Det hade för
längesen mörknat och klockan närmade sig 20.00.
Det ända vi fått i oss under dagen var koppnudlar,
chips och vatten... vilka energiknippen vi var vi fyra.. !
Som tur är visste jag och darling vilket hotell vi skulle
till, så vi slapp åka omkring och leta när vi väl kom fram
efter den berg- och dalbaniga resan från piren... oh lord !

Så nu är vi installerade och har precis avverkat en heldag
i den stora stora poolen som dom har på hotellet.
Jag och Johanna har köpt en varsin luftmadrass som vi
guppar omkring på ! Grabbarna kommer på sina egna lekar
och tävlingar med den älskade bollen, såklart !

Idag är det St Patricks day och det ska vi fira !
Vi ska gå klädda i grönt, dricka några öl och sitta i den irlänska
puben och enbart lyssna på irlänsk musik hela kvällen Patrick
till ära. Vem Patrick är har vi inte riiiktigt listat ut än, well... :)

Min kamera är dum dum dum och nu håller vi enbart tummarna
att den cynkar bättre med svenska datorer... ?! Men jag "lånar"
tre bilder från Facebook och lägger ut.

Och just ja, ett litet P.S. bara..
Angående shoppingtävlingen killarna och tjejerna emellan så var
det INTE grabbarna som vann ! BIG NO NO !
Det var vi, jag och Johanna, ÖVERLÄGSET !! :D


Ao Nang


Puss i Ao Nang


Sven-möhippan på Koh Lanta med familjen

Kommentarer
Postat av: simon

Träffade ni lek nånting?

2009-03-17 @ 15:46:03
Postat av: Anneli

Åh, där är du ju. Undrade just vart du tagit vägen.

Idag skiner SOLEN här hemma med. Jätteskönt. Klart att tjejer vinner, vi vinner väl allt? eller?

Kram till er båda från mig.

2009-03-17 @ 16:26:42
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skön bild det där på Sven-hippan, stunden sitter fint kvar i mitt minne också. Paps2

2009-03-18 @ 17:09:22
Postat av: Anna

Gohjärta!!!!! Längtar efter dig!! Vad fina, vackra och bruna ni är :D (Mest du, jämt du :)) Hoppas verkligen kameran synkar med svenska datorer, annars är det ju minneskortet som är viktigast!!! Min kamera har blivit stulen btw :( Skit skit skit skit! Nåja, GULD med updates från dig, som alltid! Puss puss puss guldbit!

2009-03-19 @ 16:51:47
Postat av: Anna igen

SAKNAR DIIIIIIIIG! UPDATES UPDATES, ALL I WANT IS LOTTAS UPDATES! :D pussar pussar kramar hej! tycker om dig! (rim)

2009-03-23 @ 01:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0