Hello Thailand, Koh Lipe, Johanna & Aspen !

Pust, idag var det HOT !
Har ju varit lite si och så med vädret här i Malaysia.
Lite regn, MYCKET REGN, lite moln, MYCKET MOLN,
lite sol och idag... MYCKET SOL !
Vi stekte, all day long på plajjan !

Imorgon lämnar vi Langkawi, Malaysia, Madde och Mackan
för Thailand, Koh Lipe, Johanna och Aspen !
MYSIGT SKA DET BLI, MINST SAGT !

Madde och Mackan är våra Malaysiavänner som vi har tillbringat
mer eller mindre alla dagar med här sedan vi kom.
Ikväll blir det lite avskedsmiddag för imorgon skiljs våra vägar.
Dom har verkligen gjort våra Langkawidagar mysiga !

Datorerna här är very very slow så tyvärr inga bilder idag heller.

Hoppas Koh Lipe bjuppar på lite bättre internet.


Och så lite verklighet.
Har ju insett att det kommer ett liv efter detta paradis också.
Dom ringde mig från bemanningsföretaget vi jobbade för i Norge
och frågade om jag var intresserad av sommarjobb i Stavanger.
Sen har jag även mejlat lite idag också.
Inget klart ännu dock, vi får se.

Nu ska jag färga lite ögonbryn och fransar.
Man har ju blivit en riktig blondie den senaste tiden.

Livet leker, vi steker !
PUSS !


Kommentarer
Postat av: Anneli

Han du bor med då, Norge där i sommar också??

Kram på er!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-04 @ 12:05:36
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/
Postat av: moa

Lottapotta! Du är utmanad i bloggen, haha!

Hoppas ni har det bra! :)

2009-03-04 @ 15:08:27
URL: http://sandramoa.blogg.se/
Postat av: emelie

HEJJJJJ lotttaa!

nu börjar jag få resfeber!!!ghaa!

på tisda på tisda! japp, då bär det av till thailand!!! hoppas att ni har det gött där nere!

pusss påda!

2009-03-05 @ 18:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0