Back to the skolbänk..

.. fast med lite andra omständigheter då, thank god !

Introduktion för oss idag. Jag, Mattias, Aspen och
sju till ! Fyllt i papper, fått veta hur de kommande
dagarna kommer att se ut, kollat på filmer och fått
läxor ! Så nu ska vi snart hem och plugga för imorgon
ska vi samlas vid dykarpoolen 08.00 för att testa på
hela utrustningen och göra massa övningar.

Sakta men säkert närmar vi oss dykning på öppet vatten
och våra Open Water certifikat ! Han berättade idag om
dyk i Barriärreven (stavas ?) på 30 meter utanför Australien !
JAG VILL !!

Var till den där ön idag som jag och Mattias var till sist vi
var här. Minns inte namnet nu, men bland det vackraste
stranden jag sett ! Bilder kommer sen !
Vi gick upp till en View Point och knäppte fina bilder, dock
en anings varmt att gå i den lååååånga trappan !

Hur ser vädret ut på hemmaplan ? Hört oroväckande rykten
om att det fortfarande är snö ?!? Hoppas inte !
Hemlängtan är inte direkt stor härifrån så det skulle iaf kännas
bättre att få komma hem till vår, lite värme och sol !
(Man har ju blivit lite bortskämd... )

Tröttis nu, tror min Blue cheese pizza deckade mig efter
lektionen, hehe. Men god var den !!

Tänk på oss imorgon ! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjenare lotta! nu har vi kommit hem och fryser som faan! längtar redan tillbaka!, dock inte till phangan. samui var toppen, lamai tyckte jag iallafall var skönaste stället där. på phangan bodde vi sista dagarna på tommy resort precis vid party stranden, jag rekomenderar INTE det hotellet! kakerlaks(?) ination var det där!slutade med att jag satt och grinade och ville hem!haha!shoppingen i bangkok var ok men hade Faktiskt kunnat hoppa det. hoppas att ni får det hur gutt som helst!!puss!p.s vi var oxå på phangan när ni var där, såg det nu dessvärre!

2009-03-26 @ 18:46:11
Postat av: emelie

det var jag, emelie som skrev att vi har kommit hem!hahha!

2009-03-26 @ 18:48:03
Postat av: Anonym

Ett litet tips till er om ni fortfarande hänger på Koh Tao, vilket jag förmodar? Ni bara, bara MÅSTE käka på Porto Bello, om ni inte redan gjort det? Världens, i särklass, godaste mat. En dykinstruktör på Ban's som äger den. Ha det!

2009-03-27 @ 04:26:00
Postat av: Kent

Snö, det är bara förnamnet, men när ni kommer hem smälter den säker bort av bara farten, så kom hem snart och fort, vi längtar efter er nu. Paps2

2009-03-27 @ 19:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0