tackar för vädret. .

Grått grått grått. . vilken pangsommar vi har fått än så länge. . TRÖKIGT !
Man får liksom roa sig med att hinka kaffe på fik dagarna igenom. . känns sådär.
Inte konstigt att man känner sig trött och aldrig riktigt vaknar till. . Det kan kanske även
bero på att jag idag gick upp 06.45, med tuppen nästan. .

Denna vecka kommer förmodligen svaret på om jag kommer in på Dekoratör/Kommunikatör.
Jag får handsvett så fort jag hör brevbäraren utanför dörren. . Nervöscht !

Dock har jag/vi "reservplaner" inför hösten om jag inte lyckas komma in. . Det kommer bli bra
vilket som ! Gävle blir det iaf inte en dag till efter sommaren, nej tack.

Superhärliga Västeråsbrudar.
 Med kanske de snyggaste tatuerade armarna jag sett. .



Kommentarer
Postat av: pernilla

Jaaa men anmäl dig till den kursen. Jag gjorde det i panik förra veckan.. Då stod jag på reservlista, men så skrev dom i veckan att jag kommit in.. Så nu måste jag få veta om Leksand innan fredag för då måste jag betala in de 2000 till anmälan på kursen i sthlm! Jag får pendla från Vås... Men jag ska köra på det, sen har jag liknande planer som du.. en resa till jul skulle sitta fiiiint. Eller så blir det Oslo efter kursen och se om man kan få sig ngt dekoratörsjobb (känner en tjej här som är dekoratör på hm utan utbilning så de är nog lättare här). Jag har jobbat på chokladfabriken under större delen av min oslovistelse, men nu är jag bara receptionist. Men Oslo är bra!! Jag tycker ni gör rätt i att satsa på det om resten siter sig! Att vara arbetslös är ju skit. Spec när sommaren ser ut såhär=) KRAMAR PÅ DIG

2009-06-15 @ 18:32:12
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Stina

Men jösses vilken grym hårfärg den där rödtotten hade !! Ruggigt snyggt :D



Vi ses på midsommar du : )

2009-06-15 @ 22:24:43
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0