frukostpicknick

Nu ska vi snart ta bilen (nyblivna föraren julia bakom ratten !) och våra matsäckar
ut till Bönan för frukoststund tillsammans. Jag, julia, emilie och wikan. Jag ska bre mina
hårdmackor med salami och brieost. Sen traskar jag till julia för kaffekok.
Det är roligare att göra saker tillsammans !

Just nu sitter jag vid vårat nya superfina barbord, jäspar och hinkar första kaffet i mitt fynd
från Myrornas. Två stora gula muggar + fat, allt för 20 kr !

Måste skynda skynda nu. .


p.s. det är sol, woho ! d.s.

De gula muggarna. Även alla gröna glas är second-hand fynd !

Kommentarer
Postat av: Caroline

inte var du uppe med tuppen idag när jag ville prata med dig!! dumma!



hoppas ni får en myspicknick i solen! vi ska in till stan o shoppa!! :D



pöss

2009-06-16 @ 09:54:11
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: Stina

Tatueringarna var då inte nådiga dom heller !! Damn alltså ..

Å jag som ska tatuera mig på torsdag, nu vart jag nervis.



Vädret håller jag alla tummar och tår för !! Man vill ju vara ute och ha sommarkläder :D

2009-06-16 @ 12:33:24
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0