Jag och grabbarna på Iduns gate

Lite nyvaken i Oslo, lite Navid Modiri, lite trötta grabbar i sängen, lite regn utanför fönstret. .

Då var jag framme, efter den lååånga bussresan utan batteri i Ipoden. . !
Skönt var det att komma fram, skönt var det att se darling utanför bussfönstret som stod
och väntade på mig med ny frisyr och ett leende på läpparna ! Älskling !

Var rätt trött igår kväll, kom fram vid 21.15 och somnade en timme senare, haha.
Grabbarna, dvs Mattias och Stoffe, höll låda till miss i nassen men jag sov som en stock.
Behövlig sömn efter en vecka med massa jobb, planering, samtal (och TELEFONKÖER),
packning, bästa-vänners-häng, mm mm.

Hade även en mellanlandning i storstockholm där det shoppades en del !
Bilder på fynden och lägenheten kommer så fort kamerans batteri är fulladdat !

Så var sommarhängen slut i Gävle för denna sommar, alla drar vi nu åt olika håll i världen.
MEN. Det finns en hel del gobitar som kommer hitåt rätt snart:
Linda & Nicke - grannarna kommer tillbaka - på måndag !
Anna - onsdag ! onsdag ! onsdag !
Emilie - fredag ? lördag ? Hon kommer iaf !
Sanna - är redan här !
Stoffe - ligger i vår soffa !
Wikan - kommer när man minst anar det. .
Peace & Love gänget plus Robin - nästa helg !
Simon - i slutet av augusti !
Med mera kanske man borde skriva. :)

Nu har dom vaknat pojkarna. Dags för en dusch + hårtvättning. .
Har en hel del som ska styras idag inför morgondagen, måste leta reda på biblioteket så jag kan
skriva ut lite fotografier till diverse ansökningar. .


Sommarmys. .

Grattis Oslo. .


. . en 17de maj man sent kommer glömma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0