use somebody. .

Sitter och lyssnar på älsklingarna Kings Of Leon medans jag gör massa nytta.

Idag har jag donat och grejjat, styrt och fixat. Feels good !
Ska snart bege mig ut igen, denna gång till biblioteket och skriva ut lite papper.
När darling slutat ska vi till SC och skriva avtal på lägenheten, sen ska Linda dra med
oss på en långprommis runt stan ! Motion och rundvandring med personlig favoritguide i ett !

Imorse när jag gick Karl Johan ner så fick jag en sån där bra känsla i kroppen, jag kände
mig riktigt glad, upprymd och motiverad - detta är en stad jag kommer att trivas i ! For sure !

Imorgon ska jag och Linda hooka med Sanna, kan kanske inte bli bättre !!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken härlig träspontspanel ni har på väggarna!! Gillar't!!

2009-07-20 @ 14:26:54
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: lotta

Carro - Ja, det är så över hela lägenheten ! Finfint ! :D

2009-07-20 @ 15:08:08
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0