solig morgon och hett kaffe

Så har ÄNTLIGEN solen hittat till Oslo också !
Det kanske är Anna som har lockat hit den, för idag kommer hon vår gotuss !

Darling är på jobbet, vi småpratade lite imorse innan han åkte iväg.
Minns dock inte riktigt vad vi sa till varandra, haha. .
Själv har jag mina små rutiner på mornarna, ställer alltid klockan på 08.00.
Jag och Hellacopters, på (nästan) högsta volym, kokar lite kaffe och sätter sig vid
datorn för lite uppdatering om nattens bravader. .
Men tro inte att jag ligger på latsidan, jag har saker att göra dagarna igenom.
Är dock lite hemlig om vissa detaljer då internet är som en djungeltrumma. .

Men imorgon, då börjar allvaret även för mig. Då får jag ställa tillbaka klockan en timme !


Darling ska kocka. Stoffe facebookar ? Vårt lilla kök. RIKTIGA kök !


Darlings fot. Min fot. Ska lämna tillbaka dessa idag.
 Gick sönder så fort han satt på sig dom. . Toppenkvalité.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Å vad mysigt ni ser ut att ha i er lilla lägenhet!! Vill komma snaaaaart!!



Men nu blir jag ju nyfiken så jag spricker. Vad är det som är så hemligt? :P Antar att jag måste slå en pling innan jag kommer till Finland ;;)



Härligt med sol!! Här har den tittat fram mellan molnen emellanåt, men inte är det någon sommarvärme precis.



Spännande med första jobbdagen imorgon! Kommer säkert gå jättebra :D:D



Pussar i massor!!! <3

2009-07-22 @ 10:48:17
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: jesper

nazist?

2009-07-22 @ 12:15:57
URL: http://ajuggas.blogspot.com
Postat av: Lotta

förmodligen jesper. . ! :)

2009-07-22 @ 12:47:40
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0