On the road again

Sitter här och funderar på hur jag ska kunna underhålla mig själv 14 timmar och 30 minuter
på lördag. Start från Gävle: 07.00. Framme i Oslo: 21.30. Tips någon, TIPS ?!
Har fyra timmars underhållning spikat iaf: stockholmsvistelse !
Från 09.30 till 13.30 har jag mellanlandning i storstan. . . shoppa sig lite kanske ? Hm. .
Åker dessutom buss. . finns det internet på Swebus Express ? Jag ber till någon gud om det !

Annars jobbar jag mest, me like ! 15 timmarspasset tog på krafterna igår. . men det är en skön
känsla jag har.. ÄNTLIGEN tillbaka i arbetslivet ! Tror att jag de senaste två veckorna har fått
10 brev från A-kassan och jag skojjar INTE ! HERREGUD ! Vad är det för fel på systemet ??
Men snart slipper jag dom, för nästa torsdag påbörjar jag min nya karriär i Oslo !

Har myst med Carro och Simon idag på stan !
Kommer saaakna bästis och gudbarn massvis !

Har även fått reda på att jag och darling har världens underbaraste grannar i Oslo. . .
Nämligen LINDA, MIN LINDA !! Hahaha, världen är bra liten ! Jajjamen !
Har inte varit i hennes nya lägenhet, så jag visste inte i vilken stadsdel den låg.
Check this out:
Linda: Hur var lägenheten ?
Jag: Toppen ! (förklarade allt ingående i minsta detalj...)
Linda: Vilken stadsdel ?
Jag: Kommer inte ihåg vad det heter, men 10 min. gångväg från Karl Johan och det ligger
nära Grunelokka. . .
Linda: Men jag bor också nära Grunelokka.. ?!
Jag: Hm.. men vet du det där skitcoola lila huset som har en blomsteraffär i hörnet ?
Linda: DU MENAR MITT HUS ?!

Hahaha, vi bor alltså ett stenkasst ifrån varandra. . . kanske inte kan bli bättre !


. . on the road again !

Kommentarer
Postat av: Caroline

VI kommer sakna dig också juuue!! Men jag hoppas att tillfälle ges så vi kan komma och hälsa på er i Oslo, skulle vara hur kul som helst!! LOVE YOU MUCHOOO!! <3

2009-07-15 @ 21:24:40
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: Mattisen

Ser att snuffe fått upp bloggen på banan igen. =) fina bilder. vi kommer ha det bra i oslo, längar efter dig här borta! nu får du ta och komma tillbaks älskling! då menar jag NU! =) puss puss puss

2009-07-16 @ 01:18:40
Postat av: hemlig kat

hej mate

2009-07-16 @ 01:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0