love is in the air !

ANNADARLING är här !!
Hon kom halvt skrikande över torget vid Karl Johan - bara anna, bara anna ! <3
Myst runt på stan, traskat in och ut i affärer, pratat, skrattat, fotat, MYSIGT !

Nu sitter vi alla här hemma på Iduns Gate.
Jag och Anna, vid varsin dator. Söker runt och planerar hösten Oslo-bravader !
Matteboy och Fille, hans arbetskompis på Asko, sitter i soffan och lirar tv-spel !

Imorgon är det happy friday och helgens bravader är spikade !
Flera bilar från gävle är på G, Emilie dyker upp på lördag - PARTY PARTY !

Anna har min dator, så inga bilder från dagens bravader idag.
Men, dessa fann jag på Fejjan. . Kära Maddo har fotat, kära Wikan kockar,
kära jag har knåpat ihop receptet som sitter uppe i Wikans kollektiv !

Något internt, men ack så kärleksfullt:




Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN ÅÅÅÅÅÅHH!!! fy fan vad du är BÄST BÄST BÄST! elskerej min tjej (ja okej - jente)!!! (har inte lärt mig hur man säger det på norsk än, men jag är GLAD I DIG! DVD iallafall!)



SES OCH MYSER (eller vad det nu blir, vi kanske hittas i närmaste gränd, med en varsin DOMPA i handen.......) IMORGON!! :D PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS!



ps. förlåt för det där med bilderna :( ska inte knycka din dator någe mer :) PUSS!!!

2009-07-23 @ 22:41:22
Postat av: Anonym

och avsändaren var: en ANNAn.... (inte ola alltså, utan jag - ANNEPYTTIPANNE)

2009-07-23 @ 22:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0