. . ja det e la gött !

Imorgon far vi, ligan från Oslo. Jag, darling, Stoffe, Linda och Nicke intar Götet !

Det finns väl inga som blir mer exalterade av att komma över svenska gränsen än just
svenskar som flyttat till Norgelandet... CHEAP CHEAP CHEAP !

06.00 dunkar vi iväg från Iduns. . upp med tuppen bara !
Idag är det lugna gatan. Darling sitter och diktar på uppdrag från min kära vän.
Jag sitter och redigerar lite bilder från förr och nu. Stoffe kommer snart med kudden,
vi är nämligen tre stycken i sängen även inatt !

Jo just ja, jag och darling har fått ett ärofyllt uppdrag ! Vi ska bli "nyckelansvariga" här på
Iduns ! Folk som flyttar in och ut ska levera lägenhetsnycklarna till oss. För det får vi bra
avdrag på första hyran ! Dom bara måste älska oss !

Nicke & Linda

En älskling

Vår trappuppgång. .


Kommentarer
Postat av: Caroline

Måste bara upplysa dig om att Simon fortsatt vara duktiga killen, och bajsat på toa hela 2 ggr till!! Mamma är mycket stolt!!



Aaah kan tänka mig att det blir en hel del shopping om jag känner dig rätt ;) Åh Göteborg, vad lovely! Älskar staden!!



Det var lugna gatan hos oss igår också, Simon somnade tidigt och vi hade lite mys med chips och godis och tv-zapp.



Ikväll ska Simon hänga med pappa medan mammaCarro ska ut med tjejerna och äta och dricka gott! Myyys!



Vaaa??! Kommer ni hem?! UNDERBART! KLART VI SKa SES!! Men varför kommer ni nu??! Skulle inte inte komma fören senare?! Inte för att det gör mig nånting ;)



PUSSSS ÄLSKLIIIING!!

2009-08-01 @ 15:02:38
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: maddo

varför ser karlar mkt elakare ut jämt när dem rakar håret? haha :D



HOPPAS GÖTET ÄR GÖTT SOM FAN!

2009-08-03 @ 02:33:31
URL: http://maddonielsen.blogg.se/
Postat av: maddo

ÅÅH TAAACK, WEEEII! om du tycker det borde det fan vara så också!! I trust u hehe ;D

2009-08-03 @ 21:43:50
URL: http://maddonielsen.blogg.se/
Postat av: Hellan

Heeej tuffing.

Aaah damn också. roskilde 07 eller 08, va jag inte där.. har förövrigt aldrig varit där dessvärre! damn me liksom.

OM JAG KOMMER, att jag ska komma o hälsa på. har ju bror min där också, någonstans i oslo. hah, just nu är jag onak som en kyrkråtta, lever på karl så länge. inte så rocken roll när man är van att ta hand om sig själv, kan ju liksom inte springa i väg o köpa sig något fint när man känner för det. well well, rik bitch blir väl jag också inom en snar framtid i hope.

Jaa du, vad jag pysslar med det kan man fråga sig. Just nu befinner jag mig i Småland, närmare sagt i lilla staden Ljungby. Följde efter kärleken, så här blir man i något år, men absolut inte för gott. Är hemmafru som jag själv kallar mig och fritidsforskare. fast bara till nästa vecka då jag ska börja joppa på Harrys som servitris, bar, entrevärd o dittan o dattan, som man gör på en krog/restaurang. you know. mer än så äre väl inte. Lever ju inte loppa just nu men jag trivs o mår bra.

Hur gåre för er? vad har du för ny älskvärd karriär? Let me know. hälsa karln din =)

Kiss

2009-08-04 @ 16:01:37
URL: http://hellanshell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0