hopplöst fall

Jodå. . angående min jeanstvätt på 90 grader så blev det . . ingen skillnad alls !
Vilka jäkla jeans. . dom vägrar minska i storlek. . nu har jag dom på mig igen, får
väl se hur lång tid det tar innan jag går runt i ett par baggy-style. .



Darling sover sött. . det tar på krafterna att gå upp före tuppen.
Han gav som förslag att vi skulle ta en sväng på stan, jag gjorde mig redo. . han somnade.
Så nu är det uppdrag väckning på G från min sida !


Ska hooka med Lindis (även hon har tagit sig en eftermiddagslur) och Sanna om en stund !
Nu ska jag väcka darling genom lite Hellacopters på hög volym . .



Over and out.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej!

Vi saknar Er!! Kul att se lite bilder från lägenheten, mer sånt! Mattias, du var riktigt snygg i nya frillan!! Själv håller jag på att klättra efter väggarna. Semester och ett jä..la SKITväder. Har Ni sol i Oslo, så skicka hit den! NU

2009-07-21 @ 19:27:46
Postat av: Caroline

Vad typiskt, du får väl lov att sy in dom ändårå kanske...



Det gick jättebra hos BVC, han är "normal"! Hon tyckte han var jätteduktig, och hon beömde mig för hon tycker jag är en sån bra mamma, vad glad man blir! Vi är nog helt enkelt perfekta :P



Åå duktiga Lotta!! Måste kännas skönt nu när det är gjort! Då håller vi tummarna för att det går vägen!! Det gör det säkert :)



Här packas det för fullt, sista kvällen med hela familjen innan vi far åt olika håll. Känns tryggt att du är på plats i Oslo när Tomas anländer, du får se till att han sköter sig om ni träffas ;)



Miss you!! puss från oss

2009-07-21 @ 19:31:16
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0