GOSH !

Hemma igen. Inte home sweet home dock, längtar tillbaka till darling,
till Oslo och till lägenheten som jag redan börjat känna mig hemma i !
Ska ladda kameran till på lördag, då blir det pics !

Här är det mest tomt..
Tomt i skostället, tomt i garderoben, tomt i byrån,  tomt i badrumsskåpet,
tomt
i kylskåpet. Tomt tomt tomt. . . Vi har ju faktiskt flyttat härifrån nu !

Men nu ska jag gilla detta till på lördag morgon. Ska bli kul att jobba med brudarna,
ska även bli underbart att få umgås intensivt med alla darlings !

Nu ska en mör tjej soooova fram till 06.00 imorgon bitti.
Fram och tillbaka Gävle-Oslo tar på krafterna !

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh gumman, förstår att det känns lite tomt, men du är snart tillbaka med din darling igen ;) Men JAG är iaf jätteglad att du är tillbaka för några dagar!! I morgon är det min tur att mysa med dig, längtar!!! Hoppas du har en bra dag på jobbet babe! MAssa pussar från mig och Simon

2009-07-14 @ 09:09:28
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0