Gävle - Oslo

Man ska inte säga för mycket, men... det känns SUPER !!

Nu har vi alltså flyttat, tagit vårt pick och pack och bosatt oss i centrala Oslo.
Underbara pappa agerade chaufför från Gävle hit, vår underbara GPS visade oss vägen.
(Att vi virrade ut på en grusväg 2 mil är bara en liten detalj, GPSén kanske fick en svacka..)

Mattias jobbar första dagen idag, hittills mycket positivt överraskad.
Lägenheten är toppen, som vår hemma fast med frys, ugn och riktigt kök - LYXLIV !

Jag var på intervju idag och börjar på mitt jobb nästa torsdag.
Men nu dunkar pappa och jag tillbaka till G-town för fyra dagars jobb med brudarna på FLB !
På lördag morgon åker jag tillbaka till Oslo igen, förhoppningsvis för en längre tid !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0