Fyndet med stor F

Fick upp han till slut, min tröttis. Gick ner en sväng på stan. In på Urban.
Och där stod dom - adidasskorna ! 50% rabatt - som hittat !
Mattias fyndade idag, jag var inte alls avundsjuk. . Dom fanns nämligen i
storlek 36 också och satt som gjutet. . . Men där går ändå gränsen, haha.





Älskar vårt kvarter. Fina, gamla och färgglada hus överallt !
Man blir så glad när man går där, trots en grå himmel ovanför oss. .





Gränden upp till oss. .


Våra fönster på andra våningen. Vårt Oslohem.

Kommentarer
Postat av: pernilla

Vad KUL det är med så mkt bilder från Oslo, jag sitter och förösker känna igen mig :) Jag tycker Bogstadveien är så fin också (shoppinggatan bakom slottet). Kram!

2009-07-21 @ 23:10:27
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: natta

det låter hur bra som helst! kanske kan komma i slutet på augusti? :D mjaaa!



Här hemma? oj, Lotta du missar .... INGENTING! du vet, Gävle. what's happening? det står på noll! jag vill också leva Oslo liv. Ni ser ut att ha det HUR bra som helst! När börjar du på joppet då, gofis?



och du.. jag älskar att du lägger in så mycket (läs FINA) bilder från Oslo town!



SAKNAR DIG! mysche. PUSS MY LOVELY SUNSHINE!

2009-07-21 @ 23:14:20
URL: http://nathaliemagnusson.blogg.se/
Postat av: Paps 2

Snygga bilder Lotta!! Värsta proffsfotografen, snygg kille du har fått med raked head. Ett tips för dina slappa jeans, ät mycke kolhydrater så sitter de snart tajt och fint.

Kramar Paps (2)

2009-07-22 @ 06:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0