CRAZY

Min sista lediga dag. . Jag är rastlös. . Jag borde ju njuta. . MEN, I don´t !

Varit ner en sväng på stan, ska snart gå och leta reda på jobbet och sen leta
reda på Skatteetaten där jag och darling ska mötas efter han har slutat joppet !
Skattekort ska inskaffas, myche viktigt papper !
Ska även checka om vårt norska personnr och legitimation fortfarande är i bruk.

Har fått två samtal från två olika norska bemanningsföretag. Trevliga folk !
Har ett nummer nu "in case of fire. ."

Försöker lyssna på Aerosmith, går sådär då grannarna också gillar detta med musik.
Hög musik ! Men det är okej, det är skönt med liv och rörelse utanför våra öppna fönster.


Har klippt sönder min favvotischa också, ska bäras senare idag instoppad i ett par höga jeans!



Gick även förbi denna ballkong. . "Bilder säger mer än tusen ord":



"Jaaaaaaaaaaaaaaded. ." Han har skön röst Aerosmith-mannen !



Shape up !



Kommentarer
Postat av: pernilla

Nja, men jag tror jag vet ungefär vart det ligger :) Hehe jag vet vad du menar... Och jag tycket du ska ringa!! Helt klart. Då kommer hon säkert säga, send ett mejl och dåsäger du : det har jag redan gjort=) men försök ring och fråga efter marit rensmoen eller liv hoyendal? hittar inget nummer nu i min telefonbok, men de måste gå o leta rätt på!

Vad duktig du är, det är pina att söka jobb! Kramar!

2009-07-22 @ 13:49:08
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Sanna Panna

Lycka till på jobbet idag søtnos!! De dær går så bra!! Længtar till på fredag!! Pusss

2009-07-23 @ 08:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0