hello sunshine

Igår efter vårt reseköp, som för övrigt tokade till
sig en aning idag, åkte vi ut och åkte skoter !
Det var så jäkla kul !! Jag körde 70 km/timmen
med darling bakpå och jag var så stolt, haha.
Fasen vad kul det var ! Sen värmde vi upp stugan
för dit ska vi ikväll och mysa jag, matte, johanna
och aspen. Bara johanna slutar jobbet och grapparna
slutar sin träning. Själv har jag inte så mycket
att sluta för tillfället.. Ovanligt men skönt !

Resan då.. Vilket knas det höll på att bli.
Den är ju kirrad och klar, men..
Jag prel. bokade en resa inne på Resia i
stan i förrgår ifall vi inte skulle hitta något billigare.
Och tydligen känner nå system av att vi har bokat
TVÅ resor och då blir det knas knas knas..
Så mattias fick ett mejl idag att dom hotade eller
liknande att ta bort vår resa för att vi hade två...
Bla bla bla.. nått åt det håller, det ska vara fixat nu
iaf - hoppas jag !

Lagade mat åt hela familjen igår som tack för att vi
får bo och äta här ! Klyftpotatis, helstekt kotlettrad,
fetaostsallad och tre olika såser stod på menyn.
Det blev uppskattat och GOTT !

Idag har jag fikat med carro och mitt
gudbarn, gotussen simon ! <3
Det blev en långkörare på nya Waynes !
Sen var jag hos Tandis och hade inga hål
som vanligt, så nu är det avcheckat också !

Fint var det ute på sjön, sol och allt !
Det var en bristvara i Stavanger om man säger så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0