hoooooost

Host host host hoooooost..
Ååh, darling har smittat mig. Fanfanfan.
Har fått identiska symtom, dvs skitont i vänstra örat !!
Faktiskt har jag aldrig haft öronvärk förr, ny upplevelse. Smärtsam sådan.
Så ja, det blev en sängliggardag för mig både igår och idag.

Pallade nyårsafton iaf, dock tog jag mitt förnuft till fånga när folket åkte
mot krogen.. Tog av mig partyblåsan, kurade ner mig i sängen med
sista skvätten av baileysdrinken. Bra gjort för att vara mig, men väldigt
ensamt kändes det första timmarna på de nya året.
Dessto mysigare igår iaf. Sängmys hela dagen, jag svettades dock
som en gris och måste ha varit oerhört osexig, haha.

Noll matlust. Försökte få i mig lite musli och mjölk,
slutade med att jag sörplade upp mjölken. Alltid något.
Ligger och surfar runt på olika bloggar och annat underhållande.
Mycket intressant läsning stöter man på ibland på nätet..

Väntar på att darling ska sluta jobbet (JAG VILL OCKSÅ JOBBA !)
för då ska vi gå och unna oss lösgodis ! Det enda jag är sugen på.
Nu ska jag kolla in nya vårkollektioner, utan att trycka på "köp"...



Kommentarer
Postat av: emelie östergren!

hej lotta! jag har några småa frågor till dig!

vi ska till thailand och vi vill veta några grejer!

jag undrar vart du tog dina sprutor?

vilka sputor tog du?

vart och hur beställde ni resan? vi tänkte gå till ticket. men vet inte om vi kanske vinner mer på att beställa ifrån internet. hmm? vad skulle du ha gjor mäster resarn!?

pussilipuss!

2009-01-02 @ 18:04:56
Postat av: emelie östergren!

hej lotta! jag har några småa frågor till dig!

vi ska till thailand och vi vill veta några grejer!

jag undrar vart du tog dina sprutor?

vilka sputor tog du?

vart och hur beställde ni resan? vi tänkte gå till ticket. men vet inte om vi kanske vinner mer på att beställa ifrån internet. hmm? vad skulle du ha gjor mäster resarn!?

pussilipuss!

2009-01-02 @ 18:05:25
Postat av: johanna

hej gumman!

åh fan va tråkigt för dig! jag har oxå blivit smittad av min darling, vaknade igår och mådde i lla och hade ont i magen, förökye skylla på bakfylla men efter att ha stoppat huvudet i toaletten typ hundra ggr så va det bara att inse att de va nog magsjuka ändå :( men bättre nu iaf.

hur rullar livet annars nu då?

PUSSPUSS

2009-01-02 @ 19:10:45
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: lotta

Emelie:

Kolla din facebookmejl ! :)

Puss !

2009-01-03 @ 13:02:41
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Hej :) Gå in på min blogg och svara på vad du brukar göra när du har tråkigt för att inte dö av tristess?

2009-01-03 @ 13:10:12
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: johanna

Ja nu är jag bättre. Som tur är? går det åt rätt håll för dig då?

ja ni skulle ha varit med på nyår. jättemysigt hade vi! haha nej det är mina egna fransar :) dom blir superlånga när jag böjer dom.

nej har inte kollat på nå mer resor men ska väl kanske ta och göra det i kväll. har ni hittat nå. skulle va kul om vi kunde åka hem tillsammans!

PUSSSPUSS

2009-01-03 @ 14:48:23
URL: http://johannawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0