sweet dreams

Nu är darlingen min hemma också.
Jag har mejlat en dekoratörsskola, kollat
resor och druckit litervis med te ikväll.
Och så har jag och Kent, Kicki och Simon
kollat på Idrottsgalan. Fin måndag !

Ja, då var han mer gaddad då min käraste
pojkvän.. och denna gång är det inte vilken
tatuering som helst.. Killar och fotboll.. oj oj oj.
Men, jag måste erkänna, den blev skitsnygg !

Morgondagens planer:
- Träffa majjsen kl 13.00 och luncha,
mysa runt på stan, försöka hitta bikini osv.
- Cellprovsgrejjen vid tre.. Skönt när det är över !
- Hep B sprutan 16.40
- Upp till pappsen. Umgås, leta betyg och få post.
- Kanske en sväng till mitt käraste gudbarn ?!

Sweet dreams !


Kommentarer
Postat av: johanna

när skulle du in till stan på torsdag? tid med en lunch kanske? typ vid ett isf? PUSSPUSS

2009-01-20 @ 19:01:06
URL: http://johannawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0