måndag ? tisdag ? måndag.. ? tisdag ?!

Idag är det visst tisdag, jag trodde det var måndag
hela tiden tills Majjsen rättade mig.
Ja, det är smällar man får ta som semesterfirare !
Höhö..

Idag har jag ätit kräftsalladen på Waynes - MUUUMS !
Sen har jag gjort cellprov, scary värre men tanten var
urgullig och fixade nya p-piller till mig också.
Två flugor i en smäll, tackar tackar !

Tog sista sprutan också och sen åt jag och pappsen
på Pigalle. Då blev det Pytt i Panna - MUMS även där !
Sen hängde jag ut hos far (dvs min gamla lya) till bussen
gick mot Hagalund igen.
Nu sitter vi här allesammans och myskollar på tv !

Ingen resa köpt idag men imorgon smäller det !
Dock ett par lackleggins, ett linne och ett par trosor
åkte med hemåt med 25:ans buss !

Imorgon ska vi åka skoter (ÄNTLIGEN !) till stugan
och värma upp den tills jag, mattias, johanna och
aspen ska dit och ha myspys torsdag/fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0