kick start

Frisk och kry traskar man iväg till jobbet och stämplar in 07.00.
21.00 stämplar jag ut, men det är bra. Bara bra. Pengar är bra !
Och jag pallade, all day long, och mår prima ! ÄNTLIGEN FIFAN !

6 arbetsdagar kvar nu - YES !
Och inte mycket längre till vi får åka hem - HELL YES !
Jag längtar efter allt och alla:
Mamma, pappa, alla kompisarna, mattias familj, mitt gudisbarn,
svensk mat, svensk mark, svensk luft, svenskt tal - SWEEEEDEN !

Men vi dör inte här av tristess, bara nästan.
Vi ska faktiskt ha partajj i helgen, på lördag, Larsa har bjuppat
in över 40 pers - de ni ! Ojsan ojsan.. Vår avskedsfest men i princip
känner vi inte en kotte, kan ju bli uuuuuunderbart !

Nattsi nattsi älsklingar..


(blogg.se funkar ju som en dans på rosor.. Really..)

Kommentarer
Postat av: johanna

nu är det inte långt kvar pullan!!!!!

2009-01-07 @ 09:15:24
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: cisci

men hej gumman!

kul att du hittade mej i bloggdjungeln.



haha så du såg på fejjan att ja hade blogg. trevligt att du oxå har en, spännande å läsa va du har för dej. skaffat kille å allt...:) nice! bra jobbat där.

åh jobb i norge- rullar cashen in? ska ni ut å resa... jag längtar tillbaxa, vilka tider. mmmmm!

haha ja julkalendern är en riktigt heting. gulli som fan.

gott nytt år på er oxå! puss o kram

2009-01-07 @ 10:48:17
URL: http://cisci.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Bli medlem på http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=175030 och få gratis presentkort på antingen KICKS/ÅHLÉNS/H&M. Det ända du behöver göra är att bli medlem och samla poäng! Man samlar poäng genom att logga in,svara på frågor osv.. Dessutom börjar du med 50 poäng! Lycka till!



[ OBS allt är 100 % gratis på sidan, även frakten! ]

2009-01-07 @ 12:50:44
Postat av: Carro

Simon saknar dig också! Och jag med såklart! Börjar längta efter vår interpoolkväll hjärtat ;) får se om det hinns med innan ni far mina vänner, tvivlar på det.. men den som väntar på nå gott! :D åh såå jag längtar!! pussen

2009-01-07 @ 14:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0