Frisk tjej - YEAH !

Jepp, jag är frisk ! ÄNTLIGEN !

Men är hemma från jobbet idag, var inte hundra igår
och måste ha en dag att förbereda mig.
Jobbet är väldigt fysiskt krävande och efter fyra-fem
dagar i sängen med nästan inget alls i magen orkar
man inte så mycket..
Så idag tänkte jag äta ! Problemet är bara att hungern
inte har kommit tillbaka. Te går bra, jordgubbsdrickyoghurt
går också jättebra, men sen är det stopp !
Sitter här och tänker på vad jag kan koka ihop...
Pasta ? Konserver ? Pastasås ? Konserver ? Baugette ?
Tonfisk ? Konserver ? Baugette ? Konserv ? Baugeeeeette ??

Tror min kropp har tröttnat rätt rejält på den ensidiga
kosten. Allt tar emot. Nej, men det får nog bli en baugette i
ugnen iaf. Har ju lite valmöjlighet på pålägget:
Alt 1: Smör och ost
Alt 2: bara smör
Alt 3: inget alls

Kommentarer
Postat av: maddo

hahaha skulle gå in på din blogg och kom inte in, testade tusen ggr, blev lite less för trodde du tagit bort den.

sedan såg jag problemet, nordström, det där lilla ö:et var felet hehe



hoppas du har dte prima igen i norgeland, när skulle ni stick anu igen? :D

2009-01-05 @ 13:34:42
URL: http://maddonielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0