FREEDOM !!

OH YEEEEEEEEEEEEES !
Lyckan i kroppen är obeskrivbar !
SEMESTER I 3 MÅNADER !
Jo men vi tackar !


Norrmännen tyckte det var sorgligt att vi slutade
idag och ja, det var lite ledsamt att säga hejdå till alla.
MEN, det känns samtidigt UNDERBART !

Mattias har redan packat ner alla sina kläder,
rummet tömms sakta men säkert nu.
Imorgon ska dom inspektera klockan 15.00 sen
är vi fri från allt vad Student Consulting heter !

Norgetiden, ja vad säger man ?
Varken jag eller Mattias ångrar för en sekund att
vi lämnade allt och drog iväg. Visst, vi har saknat
alla skitmycket men samtidigt har vi bara vunnit
på vår tid i Stavanger. Lyckat !

Näe, nu blir det skithög musik och en öl,
because we´re worth it (höhö) !



Kommentarer
Postat av: johanna

iii va kul att ni kommer hem nu! ska bli så kul! ska du ut på lördag? ses på krogen kanske?

jag har tid på måndag kl 14 eller tisdag kl 15 troro jag de va. Nån dag som passar?

PUSS

2009-01-15 @ 20:31:02
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: molle

aaao :D de är mycke o göra!



Jaa, jag ska på Nylunds fest.. samma som Johanna :) och sen blir det väl utgång , då måste vi ju ses gummsan!?? <3 om du ska ut?!



Vilken tid på lördag kommer ni då? =)

fan va kul de ska bli att se dig! PUSSPUSSPUSS

2009-01-15 @ 20:39:07
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0