Forgive me for I have sinned..

Really really, FÖRLÅT !

Jag har totaldissat min blogg alltför länge nu.
Men nej anneli, jag har inte dööööööött !
Jag har bara varit totalt sönderstressad i några dagar.
Min personliga psykolog Suss har ställt upp i vått och
torrt. Tröstat, peppat och kramats om vartannat - GULD !

.. But why ?
På söndag bär det ju av till THAI i 2 månader - YEEES !
Men (dessa men) innan dess är det en hel del som ska
fixas och grejjas, papper hit och dit, ansökningar mm mm.
Ååh, dessa papper ! JAG HATAR DET !
Jag är ju arbetslös nu, ser mig dock som semesterfirare
och inget annat ! Ah ok, frivilligt arbetslös då om man vill.

När man jobbat i ett annat land och sen kommer tillbaka
till Sverige och ska gå med i A-kassa, ams osv osv så
strular det med STORT S ! Papper fram och tillbaka och för
att göra en lång historia kort: JAG KLARAR MIG BRA SJÄLV !
Utan bidrag, ams och annat som bara ställer till det. Japp !

Två ansökningar skickades iväg idag till två olika Dekoratörs-
skolor, HÅLL TUMMARNA FÖR MIG ! JAG SKA KOMMA IN !
En tredje ska också iväg när jag kommer hem..
CHECK där !

Sen är det ju lite inköp som ska fixas innan resan, men man
lär sig "av sina misstag". Denna gång ska jag ha minimaliskt
med kläder ! Ska shoppa loss i vackra thaiklänningar direkt
när vi kommer till Khosan road i Bangkok !

Ja och så ska man träffa alla, helst hela tiden. Jag vill vara
med alla jämt, men det går ju inte.. Så förlåt även där till er
jag försummat ! Inte alls meningen egentligen !

Ååh, ibland räcker man bara inte till. Och blir man en gång
stressad så är det svårt att komma ur det. Ond cirkel..

Men (ett BRA men), nu jävlar är det bara TRE DAGAR KVAR TILL JAG OCH
DARLING DRAR TILL SOL, VÄRME, HETA STRÄNDER OCH PARADISET !!!

Förlåt och puss på er alla !



Den goaste Sussen i världen !





 


Kommentarer
Postat av: cisci

åh vad härligt, vill oxå iväg å resa igen. hoppas ni får de lovely! fan va skönt med värme.

sökte du dekoratör i leksand (nyfiken). kramar cisci

2009-01-30 @ 10:54:22
URL: http://cisci.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hejsan! Har lite frågor :) hur fixade ni jobbet i norge, sökte ni båda och fick de eller fixade den ena in den andre? är de svårt att hitta boende och sådär eller är de enklare med kollektiv? Hoppas du har tid för svar :)

2009-02-03 @ 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0