en kort resumé..

Sen sist har jag hunnit med en hel del, t.ex:

- Att bli Gävlebo igen..
20 timmar på tåg gick galant, vi sov lite titt
som tätt, läste, spelade PSP (mattias..), lyssnade
på musik och pratade. Gick väldigt bra faktiskt !
Hann med den sista norgemåltiden i Oslo också.

- Att bo ute på landet..
Inte illa pinkat för en sann stadsbo som mig.
Trivs alldeles alldeles toppen här i Hagalund,
verkligen ! Dock är alla mina ägodelar utspridda
överallt och ingenstans. I flyttlådor, i resväskor,
i garaget, i pappas lägenhet, på mammas vind..
Ja, det är ett mindre kaos på det området och efter
detta inlägg ska jag försöka styra upp det lite..

- En utekväll med brudarna..
Vilken toppenkväll !! När tåget anlände till Gävle
i lördagskväll stod pappa, mattias pappa och Suss
där med öppna armar ! Jag och Suss åkte hem till
mamma som hade lagat godaste salladen och tänt
alla ljusen för den mysigaste välkomstmiddagen !
Jag och Suss pratade som aldrig förr och skrämde
nog upp både mamsen min och taxichauffören med
våra diverse snackisämnen.. Hemma hos Camilla
fortsatte allt med fler brudar, högre musik, mer snack
och ännu mer mys ! Som jag har saknat alla tjejerna
och så underbart det var att sitta trångt i en soffa
tillsammans med dom igen !
Goya SÖG men det gjorde inget, blev en fin avslutning
på MAX istället.. !

Nu kom jag på att det här inlägget kan bli hur långt som
helst. Vi har bara varit hemma i drygt 2 dagar men mycket
har jag uträttat. Finslipat mitt burr t.ex. Ett STORT tack
till Johanna, jag är SUPERnöjd !!

Imorgon har jag fullspäckat schema igen.
Men först ska jag sova ut lääääänge lääänge !!
Ingen väckarklocka i världen ska få väcka mig i 3
månader framöver ! VARDAGSLYX !


Kommentarer
Postat av: johanna

så lite så gumman :) du blev superfin! mys vi ska ha på torsdag och fredag då! lovely, verkligen!

PUSS

2009-01-19 @ 21:47:40
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: johanna

hahah ja vi har hemska problem vi. haha sånt man kan leva med faktiskt ;) ja det känns som att det är lika bra att boka. hoppas på nåt bättre har dykt upp i morgon. annars tar vi den om den finns kvar.

Ses på torsdag gumman!

PUSS

2009-01-19 @ 23:39:40
URL: http://johannawestberg.blogg.se/
Postat av: johanna

haha we call it a kick! :D

2009-01-19 @ 23:43:22
URL: http://johannawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0