Bildbomb my loves !


La familia !
Vänstra raden uppifrån: Jocke, Pelle, Bäckis, pappa Kent, Kicki
Högra raden uppifrån: Mattias, Simon, Jag och Jesper


Häftigaste fireshowen jag sett !


Buckets buckets buckets !


Strandgungan !


Stabilt...


Påväg till strandpartajjet...


Darling sopar 05.30 på morgonen..
Först var vi utelåsta en timme, sen skedde denna olycka.. !


Jesper och hans nyfunna kärlek !


Kicki och gokatten !


Vackra vackra Phi phi !


Jag, simon och jocke



Darling, Pelle, Kicki och Jesper
(och Kent i bakgrunden)


Kommentarer
Postat av: anna

:D!

2009-02-20 @ 12:03:46
URL: http://ajuggas.blogspot.com
Postat av: murra

är jesper han gitarrsnubben?

ni ser ut att ha det underbart, det är bra.

jag vill ha en bucket. kan du ta med en tom sån hem?

jag förstår inte vilka pappa kent och damen är. är det din moster? eller släktingar till dig / matteP?

puss!

2009-02-20 @ 20:01:46
Postat av: lotta

haha, älskade MURRA ! om kicki vore min moster så skulle min mormor och morfar ha rätt dålig fantasi på namn, haha. kent är mattias pappa och kicki hans dam, det är så det ligger till ! :)



vi har det bäst, självklart tar jag med en bucket hem till dig ! men vart befinner du dig älskling ???

staterna ?? LA ??? Hoppas du mår BÄST !



KÄRLEK !!

2009-02-21 @ 09:45:47
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0