update from paradise !

Ok, nu far jag skammas lite for att jag skallde pa er
angaende kommentarer...
Ni ar for underbara, TACK for alla avundsjuka men
goa inlagg ! :D Man blir sa glad nar man ar saaa langt
bort och sms och samtal inte ar att tanka pa.. ni vet.

Har nu bytt ut vackraste Koh Tao mot ett nagot mer
hysteriskt Koh Samui ! Oj oj oj, har ar det folk och fa
OVERALLT HELA TIDEN ! Man far en mindre chock
nar man kommer fran paradiset, som Koh Tao faktiskt
var ! Jaja, det ar kul att vara har ocksa.. men att vi aker
till Koh Phangan redan imorgon kanns ratt bra !
Da blir det fart och flakt pa ett helt annat satt, partyt med
stort P: FULL MOON PARTY !!

Som ni kan lasa pa darlings resdagok sa har olycka nr 2
hant oss, eller rattare sagt min olycksfagel ! Dock var denna
med ett lyckligt slut - tack och lov ! Pa batresan hit kom mattias
ryggsack bort och vi fick ga i land utan... Om jag tyckte synd om
mattias da !! Inte en gang till ! Men som tur ar fick vi tillbaka den
nagra timmar senare ! Hel, ren och inget stulet - thailandarna
har trots allt en jakla koll pa vaskorna hit och dit !

Kopt en skitsnygg tavla, blev foralskad direkt ! Den ar gigantisk
och ja, det kommer bli skitdrygt att bubba och bara pa den !
Roret ar lika langt som mig, ja ni forstar ! Men jag var bara tvungen
att ha den och hoppas jag inte glommer den nagonstans !!

Nae, nu ska jag forsoka ladda upp lite bilder, men det tar saan
tid ! Ska forsoka med nagon iaf ! For er skull ! :D

Stora familjen - snart kommer ni ! Vi langtar !! :D
Johanna och Aspen - efter er ocksa !! :D


Kommentarer
Postat av: Kent

Det var härligt att se få några bilder. Mys på nu så ses vi snart i AO-Nang. Bungos på Tipa resort är bokade.

Kram / Kent

2009-02-08 @ 11:55:05
Postat av: johanna&johan

ÅÅÅHHH vi längtar efter er oxå!!!

2009-02-08 @ 20:49:20
URL: http://johannawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0