Sista dygnet med stora familjen...

Sad but true, imorgon skiljs våra vägar.
Herregud, tiden har gått så fort, så fort !!!
Men jag tror att det är för att vi har haft det
så roligt. Så jäkla roligt !!! Kommer sakna dom
alla jättemycket, verkligen !!

Vi är nu alltså tillbaka i Ao Nang, i samma bungalows
som sist, känns som hemma nästan !
Bussfärden hit var... intressant. Minst sagt. Trodde jag
aldrig skulle vara rädd igen efter helvetesfärden uppe i
bergen i Marocko för några år sedan, men igår, ja det
gick då undan. Om man säger. :)

Halva ligan har shoppat Converse för ca 200 svenska
kronor. Det blev ett par vita låga för mig. Har aldrig haft
låga förr men dom är ju skitsnygga !!

Igår var det paaaaarty !
Alla "barnen" var ut utom Jesper. Jesper låg hemma och
spelade PSP, tokskallen !
Det var skitkul, avslutade värdigt på Burger King.. haha.
Rapade hamburgare imorse när klockan ringde, ifall ni
undrade.. ;D

Så, imorgon bitti åker familjen till flygplatsen vid sex på
morgonen. Jag och darling då ?! Jo, vi lämnar landet för
Malaysia, rättare sagt Langkawi. Spännande !! 
Där kommer vi spendera några dagar för att sen röra oss
mot Koh Lipe och möta Johanna och Aspen !

UNDERBART UNDERBART UNDERBART ! :D

Kommentarer
Postat av: Lars Engstrand

1Mars ,jag tycker Annelis namn på dig är gulligt"snuppan" Grodan mera bilder dom är så Djävla fina med bra text dessutom kanon och Du "våningen är kanon....Puss o kram PAAAPPAAAAA

2009-03-01 @ 21:02:55
Postat av: Lars Engstrand

1Mars ,jag tycker Annelis namn på dig är gulligt"snuppan" Grodan mera bilder dom är så Djävla fina med bra text dessutom kanon och Du "våningen är kanon....Puss o kram PAAAPPAAAAA

2009-03-01 @ 21:03:35
Postat av: Lars Engstrand

1Mars ,jag tycker Annelis namn på dig är gulligt"snuppan" Grodan mera bilder dom är så Djävla fina med bra text dessutom kanon och Du "våningen är kanon....Puss o kram PAAAPPAAAAA

2009-03-01 @ 21:04:34
Postat av: Anneli

Tack för det Lars. Hon är ju en liten snuppa:)

2009-03-02 @ 11:25:18
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0