party party på Phi phi !

Tjoho min kärlekar därhemma !
Och tusen tack för alla gulliga inlägg,
glad blir jag ! :D

Anlände för några timmar sen till Koh Lanta
från Phi phi, har installerat oss i tre bungalows,
badat lite i poolen, badat lite i havet  (som ligger
10 meter från hotellet !), åkt runt och checkat stället
med moppar och nu sitter vi här och vilar upp oss
inför kvällens bravader !

Känner inte riktigt att jag kan koncentrera mig just nu,
laddar upp lite pics istället !

Men sammanfattning av Phi Phi:
Helt jävla underbart !!
Har fyndat några riktigt läckerbitar, snorklat runt hela
ön, festat till soluppgången och bott på finaste hotellet !
Vi är bra bortskämda nu, bortskämda men otroligt
tacksamma !!
Klart vi ska åka tillbaka dit Johanna, jag längtar redan ! :D

PUSS på er så länge !
Uppdaterar längre när det är lite lugnare runt mig !
Och efter imorgon kommer jag ha några riktigt smaskiga
detaljer till er ! Den som lever får se... !! ;P
PUSS igen !



Kommentarer
Postat av: Valbovattenkannan

ååååh min vackra, begåvade älsklingstjej! :D fy fabian vilka fina foton (och gud så bruna och fina ni är!! åh hjärtat mitt du schlår och schlååår här inuti, hihi!)! tycker vi kan ha en kreativ afton sen när du kommer hem!! klippa, klistra, fota, photoshoppa litt (ja eller jag kan inte det så du kanske kan få lära mig om du orsk mä't hehe). kom igeeeen gumman, det blir kuuul! ;D



åh jag saknar dig jättemycket idag! :( men pullisgullis det ser helt HIMMELSKT och FANTASTISKT ut (ja, paradise) och gaaahhhh det är ju så man vill att ens bästa ska ha det! SÅ! jag blir så SJUKT SJUKY SJUKT glad av att se och läsa om det här :D iiih! mihihii!! åh min galna fina pippilotta - gungbilden på dig är HELT UNDERBAR! snutteviktoalia rullgardina krusmynta efraimsdotter nordström. ååh min min min sistah in crime!



jag dricker kaffe just nu förresten, gissa om jag blir nervgiftig i kroppen...................... känner mig bakis-skakis. haha. ska jag lära mig dricka det där svarta varma eller låta det vara nåt för andra normala människor som inte blir en hoppitossa av det?



ÄR KOMPISKÄR I DIG! låt mig höra dig här snart igen med bilder och text! det är underbart! bilr så himla glad över att du uppar oss :) godisbit! fortsätt ha det underbart och var rädd om er!



tusen pussar

/ en munter tjej

2009-02-20 @ 17:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0