more pics !


dykardarling !


grapparna leker !
(jag ocksa efter jag skaffat lekvanlig bikini)


Yatzy pa hog niva !


Hej pa er darhemma ! :D


Den lekvanliga bikinin, haller allt pa plats.. !


Lite farg har man lyckats fatt,
och faktiskt inte brant mig ett dugg mamma ! :D



Pappa Kent vill inte branna huvudet.. !


Jag alskar dom, vackert som fa !


Sotnosen, saa liten, saa torstig !


Staderskorna hade baddat ner Korven varan ! :)

Sa, nu blir det en bars i eftermiddagssolen !
PUSS alla darhemma !

Kommentarer
Postat av: molle

MEN SJÄLVKLART SES VI NÄR NI KOMMER HEM :) inte bangar jag utgång inte ;) . Fan vad fint ni har det :) Vad gör ni , och vad står på schemat framöver då? Fan vad ensamt det blir sen då, ni är borta, samt johanna och aspen + sågen och natta.. Då blire grått och trist :P hehe. =) saknar dig gummsan! sola, bada & drick billiga drinkar för mig också ;) <3 puss.

2009-02-16 @ 12:14:41
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: molle

hälsa alla! Glömde jag tillägga :)

2009-02-16 @ 12:17:51
Postat av: jill

hej gullis =)

ni ser ut att ha det toppen!!!! vad annars,? ni e ju in the paradise honey ;)

själv sitter man och väntar på att man ska pulsa iväg i snön till jobbet och jobba eftermiddag haha inte alls lika underbart som ni har det ;)inte ett dugg avis ;)



aja miss u iallafall gullskruttis

pusssssssssssss pussssssssssssss på dig

och hälsa mattias med =

kramar på er

2009-02-16 @ 13:05:29
Postat av: emelie

vi åker 10mars och vi är först på koh samui och sedan till koh phangan, MEN vi ska även spendera 3 dagar i bangkok för shopping!:) jaaja vi har kollat på just Rinhad beach resort och tycker att det ser helt okey ut! ååå jag verkligen längtar tills vi ska åka! Just för tillfället så hatar jag mitt jobba och vill bara bort, och när man vet att man ska åka om 3 veckor gör det hela inte bättre!

hoppas att ni får det toppen! hälsa dom bästaste grannarna!!pusssi



2009-02-18 @ 15:56:18
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0